måndag 1 april 2013

Tävling!

 Underbara härliga dag! 

Nu hoppas jag att våren snart är på intågande och värmen kommer. Då kan denna sjal komma väl till pass. Därför tycker jag att vi kan köra en tävling med denna sjalen som vinst. Och självklart är det jag som har virkat det ;)



För att vara med i tävlingen skriv en kommentar om vad du tycker om sidan. Och dela med dig av denna tävling via andra sociala medier. Ja just det slutdatum för tävlingen får bli den 1:a april ha ha
( Jag behåller rätten att lotta ut sjalen. )
Lycka till!



3 kommentarer:

  1. Ja men självklart tycker jag ju sidan är toppen! ;-)
    Beundrar och blir en aning avundsjuk över att se hur duktiga ni är på att sy och pyssla med!
    För själv har jag tummen mitt i handen när det gäller allt pyssel och sånt! Men tur är väl att vi alla är bra på olika saker :-)

    SvaraRadera
  2. En fin sida med mycket vackert hem arbetat. Glasögonfodral önskas & även gympa påsar. Skulle man bredda sig lite så även tränsväskor/sadelväskor eller sadel överdrag. Lycka till Maria med mamma ;)

    SvaraRadera
  3. Vore kul med något som det för en gångs skull inte är döskallar på =)

    SvaraRadera

Vi hoppas att ni ska tycka om att vara på denna sida. Om ni vill kontakta oss gärna.