onsdag 27 februari 2013

Återbruk, vad är det?

Det här är ett exempel av återbruk babytofflor storlek 3-6 månader



Det fanns en gång en tröja i finaste ylle. Ett av barnen var ute och lekte och tröjan gick sönder. Skulle jag kasta den? Hmm nej, självklart inte. Jag slängde in den i tvättmaskinen och tvättade den i 60° med full centrifug. Och ut kom ett härligt material som inte fransar sig när man klipper i det. Jag ska ärligt säga att jag har några sådana tröjor i mina gömmor. Dom är så härliga att ha när lusten kommer på och man bara vill göra något. Den här gången blev det ett par små tofflor med en liten skinndetalj. Dom blev så fina så det blev några till. Är det några du blir sugna på så kontakta mig :-)

Pris 100 kr paret

Babytofflor storlek 3-6 månader och 0-3 månader


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi hoppas att ni ska tycka om att vara på denna sida. Om ni vill kontakta oss gärna.